Ter Lekelerine Doğal Çözüm Düğmelerle Dekorasyon Fikirleri Fotoğraf Baskılı Mum Yapımı Doğal Olarak Tüylerden Kurtulun Bebek Pudrasının Farklı İşlevleri

Hem Dekoratif Hem Mis Kokulu Sabunlar

Hem dekoratif hemde mis kokulu ürünleri çok seviyorum. Lavanta keseleri, kahve kokulu mumlar ortamı mis gibi kokutuyorlar. Bu meyve şekli verilmiş sabunlar da hem çok dekoratif hem de çok hoş kokuyorlar. İlk gördüğümde yenilebilir meyve çiçeği sanmıştım ve sabun olduğunu öğrenince çok şaşırdım. Meyve çiçekleri kalıcı değil ama sabunlar kalıcı. Eşimin doğum gününde iş yerine meyve çiçekleri yollamayı düşünüyordum ama ramazana denk geliyor. Bu meyve sabunlardan mı yollasam acaba? :)








26 yorum:

  1. Süpermiş valla :) Gerçek gibi hepsi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk gördüğümde gerçek sandım:)

      Sil
  2. Sabun kokusunu çok seviyorum. Bu sabunlarda çok dekoratif duruyor.

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller. ben de alıciim hemen. napıyim göndercek biri yok alırım kendim ne var yani. ya ben de sabunlara ve mumlara deli oluyorum. biliyo musun, ikisinden de bol bol alıyorum. ve sürekli olarak mum ve sabun kokluyorum. mum koleksiyonu yapıyorum zaten. ev meryem ana türbesi gibi oldu. ama arada bir yakmak lazım hiçbirini kullanmıyorum sadece kokluyorum. sabunlar da kullanmadan öle duruyor. bi de bitkili sabunlar var ya lavantalı, böğürtlenli filan. tinerci gibi sabun koklayıcısıyım. bu meyvelilerden de alıcim. bikaç tane var ama şimdi anladım eksik hepsini almalıyım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delisin sen deli ama tatlı deli:) Seviyorum ya ben seni

      Sil
  4. biliyo mosoon. sabah blogundaydım. son beş yazını okudum huzurlanıp ferahlamıştım. öğleden sona da yoruma gelecektim valla bak. ama sen öğlen gelmişsin. nasıl sevindim. dedim ki baak getirdim işte bloguma. :) kalp kalbe karşı diyolar ya doğru sölemişler hihihi.

    gugıldan giremiyom ya mozilladan giriyom bloguna. ondan haftada bir geliyom sana. toptan okuyom ama. zor oluyo. en iyisi mozilla kullanayım.
    :)
    bi deee, öle gelip son yazıyı okuyup kaçmaaak yok. hadi bari sadece "iftarda bir eskimo"yu oku gülersin belkilim birasçık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalbimiz bir gerçekten seninle. Tamam okuyorum hemen.

      Sil
  5. bana bisikletli olanı gönderebilirsin tatlım hehehe :) çok sevdim ben onu :)
    eşin ile sana mutlu bir ömür diliyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sporsor bulabilirsem yollarım tabiki ayıpsın:) Çok teşekkür ederim

      Sil
  6. bu sabunlar sepetlerde yeni çıkmışlar herhalde hiç görmemiştim..çok güzeller canım..bencede gönderebilirsin eşine çok hoş olur..

    YanıtlaSil
  7. amanın bunlar çok güzeller...

    bunlardan alıp evimin her köşesine koymak istiyorum....
    iyiki paylaştın canım ya....
    hayırlı iftarlar...
    çok susadım çoooook :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yatak odama düünüyorum biz uyurken mis kokularla uyuyalım:) Teşekkür ederim bende hayırlı iftarla diliyorum. Akşama sevgili kayınvalideciğime iftara davetliyim. Döktürmüştür kesin. Bende susadım ama çaktırmıyorum:)

      Sil
  8. hepsi birbirinden güzel cok begendim :)) ama alsam kesin kıyamam kullanmaya insanoğlu işte mezara mı götürcez sanki al kullan değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kıyamam ya misaifr geldiğinde bile misafir tabak çanaklarımı kullanmaya kıyamıyorum:)

      Sil
  9. Aldığım gibi kullanırım ki ben, bir de çok güzel kokuyorlar :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. tatlım makarnanın içine peynir olur mu demişsin...
    tabiki olur....
    enfeeees olur.....
    hafta sonu misafir ağırlayacan demek...
    eee hadi baklaım...
    afiyet şeker olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım onun peynirili versiyonunu yapmaya karar verdim ana yemek seçimi için hala bloğunda geziniyorum:)

      Sil
  11. canım evet çorba gözlemlerin de doğru çıktı :)))
    blogumda çorba yok :(((

    ben pek çorba sevmem :)))
    misafir gelince çorba yapıyorum ama hazır knorun çorbalarını
    o yüzden de çorba yayınlayamıyorum....
    ama en sevdiğim çorba evde yapılan kıymalı şehriye çorbasıdır...
    ondan yaparsam yayınlarım :))
    öptüm seni....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çorbayıda başka yerden buldum menümü tamamladım canım teşekkürler

      Sil
    2. oooh ne güzel...
      pazar gününe hazırlık başlangıcın tamamdır....
      Allah kolaylıklar versin canım...

      Sil
    3. çok teşekkür ederim canım menümü tamamladım rahatladım:)

      Sil
  12. paylaşım için teşekkürler. Çok güzel bi siten var daha yeni keşfettim.
    Bisiklet şeklinde olan biz de de var. İçine renkli taşlar veya kozalaklar koyuyorum
    iyi günler!
    kyurdu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, her zaman beklerim.

      Sil

Bak bu harika dedirten harika esintiler ve öneriler için facebook sayfama davetlisiniz...
×
bloggerProvided by Blogolect

Bak Bu Harika | Dekorasyon, Makyaj, Alışveriş ve Moda Bloğu 2014. Buket DİNSEVER | Destek - Blogger

Tasarım-Değmesin yağlı boya

Auto Scroll Stop Scroll